Hos pappa :)

Imorse vaknade jag typ klockan 12 eller nåt men gick inte upp förrens 13. Jag fixade mig och lite så och sen stack jag och mamma och uträttade massa ärenden;). Först åkte vi och lämnade in fridas och mamma skriller för slipning sen vidare till solås för att köpa matta och sängsaker men det blev en hel del mer... Jag fick lite ljus och sängöverkast till pappa en lampa och en massa småplock. På vägen hem kom mamma och tänka på att jag ju behövde nya handbollsskor så det stack vi och köpte! Det blev ett par asics. Jag hade tänkt ta kort på dem och visa er men jag tror att mamma kanske tog hem dem till sig, jag hittade dem i alla fall inte här;) Nu ska jag äta upp min pizza och kolla på solsidan! :D
Bilder från nyår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0