Hallbybollsbilder

Irena fick tejpa bort min skoskav men det gjorde nästan lika ont i alla fall. På matchen fick jag helt enkelt skita i det!
Dusch efter 99ornas match!
Bilden tog ellen minutrarna innan den sämsta match vi någonsin spelat startade.
¨
Haha denna bilden bara för min kungliga min!
Vi slarvade bort aldeles förmånga bollar och gav dem många frilägen vilket var en anledning till att vi förlorade så stort.
Vidare till 99ornas match-de spelade mycket jämnt och gjorde en riktig nagelbitare av matchen. De avgjorde i sudden och gick vidare till kvart. Den vann dem men förlorade sedan i semin. Riktigt starkt kämpat!
Avslutar med en blä bild på stjärnan som blev intervjuad av JP häromdagen! Anna Öster och hennes lag "Vi vann för att vi är grymma", konstaterar Anna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0