Gott jobbat mina grymma tjejer! :D♥

Hejsan! Kom hem typ klockan fyra och åt världens godaste mat med hela familjen utan min syrra för hon tjurade ihop och gömde sig på toaletten... Hahaha... Men matchen blev ju ganska bra tillslut! Vann med 8-7 efter massa slit!
hallbybollen har ju dratt igång nu då. Matchen började riktigt hemskt! Efter typ 10 minuter stod det 1-5 till dem... Men sen gjorde jag tre mål på raken och sen var vi ju nästan ikapp! Jag och Ida gjorde tre var och sen gjorde Filippa ett och sen minns jag inte vem som gjorde det sista... Superbra match i alla fall tillslut! Nöjd ja!!! Haha! Sen hade vi ett par paparazzi som hängde efter oss, nej men dem va jätte snälla och vi kommer i tidningen imorgon också. Jag och Ida blev intervjuade och haha, jag va jätte strässad och sa skit konstiga saker haha... Men vi får ju se vad dem skriver sen då haha! Jag ska snart ner till ih och kolla på 99ornas match. Den är klockan 18.30. Men ha en bra kväll! Nu ska jag ta det lugnt en stund, hejdå♥
Lilla alvosten, eller med ett annat namn alven haha!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0