Godmorgon

Hejsan! Jag vaknade nu runt tolv och ligger fortfarande kvar i sängen, har sovit sen ett inatt! Ganska länge jao. Nu var det ju väldigt skönt att det var sovmorgon och studiedag idag efter hallbybollen så var jag ju riktigt trött! Igår när Freddie gått laddade jag över bilderna jag och alla som tagit med min kamera har tatt. Det blev en hel del bilder, typ 2000. Jag kollade igenom alla bilderna igår och det är ju väldigt roligt att ha. Ni fick ju även typ 5 av dem. Nu ska jag se om jag pallar gå upp för jag måste plocka ur disken,
Sånt är det tråkigaste jag vet typ. Alla får ha en bra dag så får jag se vad jag hittar på sen, ikväll ska jag i alla fall till farmor för hon fyller år. Kanske sticker ner på stan och kikar, hejdå<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0