Åre bokat!

Hej! Igår bokade mamma resan till åre. Åker med hela familjen på påsklovet.
Idag vet jag inte riktigt, eller inte alls vad jag ska göra men jag ska nog i alla fall ta och städa rummet. Ikväll springer jag en runda också.
Kan skriva lite mer om matchen igår också då. Det var en ganska jämn match, eller en gång körde dem iväg och vi låg i underläge med 5 mål... Men sen typ gjorde vi mål och gick ikapp. Då stod det 10-10. Sen var det typ så, ganska lika. Jag satt på bänken när det var 3 minuter kvar men jag kom in i sista minutrarna sen. Det var sjukt lika. När det var 50 sekunder kvar stod det 14-16 och jag gjorde ett snabbt mål. Sen tänkte jag ba omen vafan jag chansar och skrek till alla att vi skulle gå ut och då slarva dem bort bollen och vi fick ett sista anfall då det var 20 sekunder kvar. Alla sprang upp ganska långsamt och inga fina satsningar i det sista och jag fick dra det sista skottet när det var 2 sekunder kvar och sumpa det. Japp... Det blev torsk. Med ett skitmål. Jag tror jag gjorde 7 mål igår. Alva gjorde ett par. Jag fick dra en straff och satte den. Typ andra gången jag sköt en straff haha! Jag suger på det men jag skjuter ganska hård så det spelar ingen roll vart jag skjuter, målvakten hinner ändå inte se bollen haha!!! Nej men nu skryter jag hihi!! Hahahahahha mohahahah. Nej det var himla sur förlust men detta året är vi med i en 97 serie och vi är ändå ett ganska bra 98 lag så det är inte jätte stor skillnad men den lilla skillnaden gör mycket ibland, eller inte jätte mycket igår men vafan liksom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0