Hemma...

Hej! Nu är jag hemma igen! Kom hem vid ett typ. Åkte ju tåg dit och hem så fick ju sova i natt, det var sånt där sovtåg;). Men vi fick ju byta nu på monnen först i stockholm klockan halv sex på monnen! Och sen skulle vi sitta där på centralen i 2 timmar och vänta på en buss till södertälje och därifrån tod vi tåget till nässjö. På det tåget hade jag sån himla åksjuka, ja, det var tur att det inte skedde en olycka kan jag säga! Från nässjö till jönköping och det var så skönt att komma ut på perrongen men tråkigt att lämna åre! Kommer komma lite bilder från veckan, både från systemkameran och den kompakta. Japp. Jag visste inte att vi va lediga imorgon innan så jag blev glad när jag fick veta det! Ska snart ut och springa. Det var TVÅ veckor sen jag sprang nu eftersom att jag var sjuk veckan innan vi åkte och allt! Kommer inte bli spännande att känna den dåliga konditionen.. :(. Jag som springit som ett djur och så blir jag sjuk sen. Men jag hoppas att jag fått ut nånting av skidåkningen. Jo, man känner ju på benmusklerna men jaja... Nu kommer lite bilder!
Äntligen uppe!
Inne i mitt och Davids rum.
Frida vid en tävling som var igår.
Jag vid tävlingen.
Väldigt fin dag!
Jo, man kan ju undra vad jag gör. Man vet aldrig när frida tar kort!
Jag i Björnen, hade trillat uppe i högzon i driva, förklaring till snön i håret och glasögonen haha!
Vid VM8:an.
Jag, David och Frida i Björnen!
Hehe..
Uppe på skutan! Häftig snö!
Trött men hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0