Trött

Ska snart plugga tyska glosorna till imorgon. Gud vad denna veckan har gått fort! Nästan för fort! Kom hem från skolan typ 4, vi slutade 5 över 3 och sen kollade jag på när några killar i klassen kastade mariekex och sen pumpade jag cykeln för lurften åkte ur när jag skulle stajla och göra en snygg sväng ;) Eller kanske inte. Jag typ håll på att ramla men i alla fall... När jag kom hem åt jag och stack sen ner till ih och tränade handboll. Inte så hård träning pga min hosta och sån skit. När jag åker hem åker jag ju alltid genom skolgården och då var det en liten skitbil fullpackad med unga töntkillar som stod och slira. Jag trodde ärligt talat att jag kommit till slutet av mitt liv-att jag skulle bli ihjäl körd. Men det blev jag inte och det var ju tur för er hehe. Imorgon börjar vi 10.10 typ och slutar softiga 13.någonting... Hahaha minns ej men jaja. Spelar ingen roll. Sen är det helg:D Kommer inte på något jag ska göra i helgen men det är säkert något jag glömt. Måste i alla fall sticka ner på stan och fixa 100 par nya tights. Det är ju dö pinsamt att gå runt i ett par halvtrasiga. Och en tröja vill jag också ha. Och en bh. Haha caaaareface. Men ah, ska ha en chillpluggkväll ikväll. Hejdå ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0