Snart teater

Hejsan hoppsepoppsan! Har pluggelipluggat in första 6 sidorna i manuset (jag hade då bara typ 5 rader). Så det gick la snabbt. Sen får vi se om jag minns dem när jag blir närvös hehe... Men jaja, om två timmar sticker jag ner till dramaverkstaden. Japp. Men ha en goodienajs eftermiddag och kväll och natt och så vidare! Äsch haha jag skriver lite till. Haha, innan hade vi ett träd utanför mitt fönster och där hade jag och Laura en koja. Åh jag saknar det trädet. Vi har gjort om asmycket dem senaste typ 4 åren! Hade det vart så att jag inte vart här på fyra år hade jag la knappt kännt igen mig? :P Haha aja. Palla bry sig liksom. Men ska bara skriva av mig! Innan hade vi en buske där det också var ett staket där det nu är en mur och vi hade en gräsplätt med ett träd där det nu är en pool och vi hade en sandlåda där vi nu har en fiskdamm och vi hade världens fulaste häck som också är mur och vi hade några fula blommor där det nu är trägolv haha och vi hade en typ ingångsak där det nu är en annan ingåckssak och mitt rum var ett kontor och vårat förra lekrum är ett tråkigt kontor nu. Hahaha alla bara careface och då kommer Anna här och bah, vi har också flyttat en stol 3 centimeter. Innan stod den mot väggen men jag ville inte det så jag flyttade fram den. Fy så tråkig jag är just nu. Det är jag typ alltid hahahhahahaha! Men jajajjaa. Ha en najsbajsbajs kväll hahahhaha :D:D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0