Snart handboll!

Hejsan! Skolan idag har vart rolig som vanligt. Om typ 2 timmar är det träning och efter själva handbollen är det löpning! Har pluggat haha eller vet ej om man kan kalla det att plugga att kolla igenom papprena och sen bara säga,: Men jag kan detta, skit samma. Nej men det är typ sant. Men det är typ lite matte och skit jag måste göra men det är ju inte till imorgon så... Haha pallar typ ingenting och sitter här med min äckliga fula glasögon.Nu har jag ett par bruna fula men dem som gick i samma klass som mig innan vet att jag hade ett par grön röda men dem försvann. Eller haha jag tappade bort dem;) Innan idag i skolan råkade jag ta sönder min lisebergskanin till min nyckel:( Men jag och mina syskon och kanske Julia ska snart dit och då köper jag en ny:D Alla glada och nöjda! I skolan idag kollade vi också på en teater av ung utan pung! Haha, rolig var den och alla killar skrek när tjejerna strippade;) Ha en bra dag! Skriver kanske när jag lägger mig sen:) Hejdå♥
haha förlåt aso jag vet att båda två ser helt cp ut men haha blev bara tvungen att lägga ut denna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0