Mys

Det är så sjukt mysigt i mitt rum. När jag tänder den rosa lampan i mitt typ nästan helrosa rum och det blir typ helt rött och mysigt i hela rummet hihi :) Innan klockan typ 4 var jag uppe med pappa, Frida och farfar i mariebo och kollade på Davids fotbolls match. 3-3 blev det mot if Haga. Sen åkte vi och köpte pizza. Imorgon ska jag och mamma till asex som jag sagt innan. Jag glömde alla mappar i skolan så kommer inte kunne plugga någonting. Lite dumt ju. Nästa söndag är det premiär mot Eksjö! Tagga järnet nu tjejer! Åh, vad jag längtar! Göööööörnice ju! I 5, nästan 6 månader går man och längtar till att serien ska dra igång igen! Detta året tror jag att vi hade matcher ända borta vid östkusten;) Det blir väldigt snabbt mörkt! Har ni märkt det? Det tycker jag är sååå myyys! Fast lite trist också... En sak hehe, jag har haft denna bloggen i typ ett och ett halvt år! Skit länge ju! Och det roliga är att jag aldrig raderat alla gamla roliga (eller ah skittråkiga) inlägg från mars 2010. Hihi, lite roligt faktiskt. Alla andra jag vet har ju typ raderat alla inlägg eller tar bort bloggarna hela tiden. Men inte jag, jag kör på mitt baramajasanna. Alla vet ju vem Maja är eller? Maja är min bästa vän från dagis. Hon bor utanför Vetlanda. Nej, nu får det räcka. Hejdå♥
Nej, va vita och fina. Skulle mer säga att de ser ut som dessa nu-
haha fast de vita är även 1000000000000 ggr snyggare än de bruna... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0