Lördagsmorgon.

Godmorgon! Vaknade för typ en timma sen. Då gick jag ner och duscha och klädde på mig (som man brukar) och satte mig här. Ett av mina favvoplace! Ska snart äta frukost och ringa någon kanske? Ser att det är bra väder också ju! Det gillar vi. Åh, jag älskar när mitt rum är nystädat! Eller ah, städat över huvudtaget. Annars är det ganska fult. Med en massa kläder på stolen och sängen. Nej, det gillar jag inte. Asso jag är ganska cp. Varje gång jag kommer in ett rum som inte är städat så frågar jag ägaren om vi inte kan städa. Jag gillar verkligen inte när det är ostädat. Mitt rum är ofta det.. Hehe, men ibland för jag cp ryck och typ städar varje vrå och lägger ALLT var det ska va. Haha. Oj, tog en liten paus haha. Målade naglarna ;) Men ja, det var allt jag hade att säga, hejdå :) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0