Jävla helvete

Hej. Först idag har jag gråtit. Det är först nu jag börjat inse vad som hänt och vad som aldrig mer kommer hända. Så nu försöker jag att bli glad igen (det går inte bra) med rolig musik. Innan idag var ju jag och Julia på stan och sen skulle vi till kinnarp men Julia ville inte typ. Sen skulle vi till min farmor och farfar men sen när vi var framme ville hon inte det heller. Hela dan ar vart spyfärdig. Hela dagen har jag åkt runt och tänkt på 2 saker. Imorgon är det ju tävling och det kommer gå såååå förjävligt! Jag kommer sabba hela laget! :'( Just nu är jag så sjukt nere asso. Druckit en liter cider också. Super typ ju. 0,7 procent i den. Kanske är full. Men vafan Anna lägg ner :'(:'(- Nöääää nu måste jag bli glad. Jag ringer Julia och frågar om jag kan vara med henne och natta. Pallar inte sitta och deppa mer!!! Ut med kännslorna förhelvete! Man kan inte alltid vara glad ANNA LÄR DIG DET! Försöker. Men jag älskar att vara glad och blir ännu mer ledsen när jag blir ledsen eftersom att jag då är ledsen. ÅÅÅÅH ingen fattar :'( Ingen bryr sig heller. Nu går jag till graven. Nej nu går jag till Julia. Hejdå.
Fest hos anna
denna sommaren hände det typ 10 gånger att elin vaknade ett par timmar innan mig och stack bort till våran stuga och krp ner hos mig! Myso!
på båten till hjo!
anna vara trött efter att ha flygit hem ensam från spanien, den ni;)
fyfan min mage den dagen, vart inte glad. Den värken ni:'(
ennu en bild. Mitt i natten i göteborg. Gissa om jag va trött. Hahaha, kolla hur mina byxor hänger! Dem råkade knäppas upp på flyget. Jag var inte ett dugg rädd för att flyga tyckte bara det skulle bli kul. Men hade det vart idag jag skulle flyga första gången hade jag nog inte tänkt lika damt även att jag vet att det vart ett b plan i ryssland...
ringer ej julia. Plugar lite och går och lägger mig istället...

Postat av: ada

så fina bilder! <3 :)

2011-09-12 @ 17:20:10
URL: http://adahvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0