Hemma

Hejsan! Kom nyss hem från stadsparken. Innan det var jag och kollade på handbollen. Fick inte vara med pga att jag vart sjuk och fortfarande lite kvar. Skolan idag var heeeelt ok. Jag skulle inte vara med på idrotten men jag var med lite ändå.. Pallar fan inte bara kolla på när alla har roligt! Efter skolan var jag med Julia hemma hos mamma. Vi pluggade bara ;) Men ska snart börja med tyskan och sen ska jag sova tidigt. Vill verkligen bli heeeelt frisk tills på Lördag. I stadsparken sprang jag runt en hel del också! Har väääääldigt mycke överskottsenergi nu när jag knappt gått på två dagar! Vill bara springa runt hela tiden typ! Eller typ ta en joggingrunda till haparanda eller nåt hahahahah! :D Nu ska jag börja med tyskan dårå. Mest att lära mig stava skiten haha :D Hejdå! ♥
längtar tillbaka. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0