Hemma hos mamma

Hej! Efter skolan stack jag och Julia hem till min mamma och åt lite och så var vi här till kanske 3. Sen åkte vi hem till Julia och hon duschade och fixade sig ( jag vet ej till vad). Sen stack vi upp till kinnarps och kollade på allt♥ Kändes lite sådär att inte ha ett ljus med sig men vi kunde ju inte cukla funt med ett ljus i handen... Efter det åkte vi typ till nåt ställe och satt där i kanske 40 minuter? Det vart ganska kallt! Och nu är jag hemma hos mamma. Mamma och Frida är i fingal men jag ville inte hänga med för jag är där typ jämt och kände att jag ville vara hemma lite. Ska nog snart plugga lite. Det är så skönt att ha allt gjort sen. Denna veckan har jag slarvat helt sjukt med läxan! Usch och fy! Men det ska bli ändring! Imorgon vet jag inte alls vade jag ska göra. Ingenting typ... Kanske va med Julia? Näääähäääää säger ni då! Men nu får ni bilder från 1000 år sen eller i alla fall ett och ett halvt!
haha okej den första är typ 2 år och den andra runt 8 månader hahahahahahahahahahah :D Men jag längtar till vinter och skidor och allt sånt! Längtar tills vi åker till Ulricehamn med skolan. Vet att det är ett bra tag kvar haha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0