God morgon!

Godmorgon! Jag glömde säga igår eller jag ej om jag sa att jag sov helt ensam hemma inatt. Lite tyst har det vart haha. Ska ringa Julia snart och se vad hon ska göra idag. Jag är typ tvungen att sticka ner till stan och köpa nya tights och så haha för dem jag har på mig nu (och alla andra) är sönder haha. Igår gick dem sönder i skolan typ och jag hade inte nål och tråd med mig;) Men hemma lagade jag dem haha! Men det ska jag göra idag! Hopps Julia vill hänga med! Men ja, imorgon ska jag på friidrottstäling och jag minns inte var. Kommer i alla fall hem imornkväll någongång. Aso vet ni? Jag ser typ ingenting på tengentbordet längre :'( Jag verligen  måste skaffa linser eller nåt för jag är såååååå heeeelllllveeeetttess ful i mina glasögon! Klarar inte av att se mig själv i spegeln med dem och stackars alla andra som ser det hela tiden då? Nejgud. Aldrig att jag har dem, eller det har jag ju nu när jag sitter här men ingen ser mig ju här haha! Känner att detta blev ett långt inlägg om ingenting typ... Haha. Det är nåt fel på mammas data för alla mina bilder är puts veck! Men ska se om jag hittar dem, det kanske bara är jag som inte vet hur windows xp funkar?... Hejdå;)
Men bajsa ner dig dumma dator. Ni får denna cp bilden. Gammal och superredigerad typ? Inga prickar eller någonting... Hejdå, jag och Julia ska ner till stan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0