FREDAG

Hejsan! Jag och Julia kollade nyss på klassfesten (hahahahaha) tredje gången på 2 dagar jag kollar på den... Lite konstig kan man ju tycka att jag är men ah, hihi:) Gubbfilm.. :D Skolan idag var först cp sen bra:) Jag kom till skolan klockan 8 och visste inte var elevråd saken skulle vara. Jag frågade rektorn och alla lärare jag såg men den ändå de kom fram till var att det inte var något men det visade sig att det varit i kuben. Vaafan säger jag bara då. Stack i alla fall hem och pluggade. Jag kommer att ha 2 fel på engelskan. Suck. Nu ska jag snart sätta igång med matteläxan och sen lite annat plugg så att jag har det gjort. Jag fattar nu att det inte är så superbra och inte ha gjort en ändå läxa klockan 9 på torsdagkvällen.... Hehehe. Satt uppe till 12... Inte bra gjort. Ni kanske bara tänker att vafan, det är ju inte ens sent? Men jo, för mig är det jätte sent. Ha en bra dag! Puss och Kram typ? ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0