Blir såååå irriterad :@

När David tar min dator och gömmer den! Asso jag tycker han kan skaffa sig en egen dator. Imorgon är det skoljoggen och jag har fått världens hosta! Passar inte ihop. Men jag ska kämpa så gott jag kan. Satsar la på 3 varv. Astma+hosta+förkyld=inte på topp. Annars hade jag la satsat på 4 i alla fall... Men inget med det. Jaja, ska lägga mig tidigt ikväll igen. Se om det blir bättre. Förutom hostan har dagen varit bra. Men ja, jag skriver kanske senare. Ha en go kväll nu och tagga tagga tagga skoljoggen hahahhaahahahahahah.
När det är sånt här väder längtar jag bara till vintern. Jag kör gamla bilder nu som ni ser haha. Bilden är tagen samma dag som jag fördärvade min högerhand för all framtid känns det som. Nej men jag stukade den. Bilden är tagen av Emmy 27/12 2009 och handen är fortfarande inte bra!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0