Vilken sugig dag!

Hejsan! Kom nyss hem från handbollen. Hela dagen har typ varit helt kass. Det började med att jag hade sjuuuukt ont i benet när jag vaknade. Skrev nog det innan. Sen på idrotten spelade vi rugby och jag trodde jag va bäst i världen men då kom alla killarna och putta ner mig så jag slog i armbågen (samma sak 2 gånger). Sen klantade jag mig igår, klippte av nageln för långt in så kunde inte passa ordentligt idag. Sen när vi skulle springa kom verken i benet tillbaka, jag kämpade mig igenom ett varv (ett varv är ca 800 meter) men sen gjorde jag 40 sipups istället. Inge bra alls faktiskt. Men nu ska jag plugga så ha det bra! 
bild från våras

Postat av: ada

haha, gullig! <3

2011-10-07 @ 14:00:51
URL: http://adahvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0