Vääääldigt länge sen

Hejsan! Har inte suttit vid datorn på flera veckor nu! Har nästan glömt hur man skriver jag märker att det går trögare haha! Men denna veckan har i alla fall vart ganska bra. Och nu är det lov. Ingen aning om vad jag ska hitta på. Ringer någon sen. Jag är skita trött i alla fall. Sitter och halvsover i sängen (med datorn idag). Annars skriver jag ju nästan aldrig från datorn. Hinner inte. I onsdags fick jag linser. Idag ska jag ha i dem hela dagen. I onsdags var jag och mamma på stan och skulle köpa nya skor (vilket kan behövas hehe). Men hittade som vanligt inga i min storlek så vi åker la och kollar igen i veckan. Istället blev det en tröja och två tights. Hittar ingen bild på tröjan nu tyvärr. I onsdags var jag också på astmakontroll vilket jag iiiinte tycker om att va på. Gillar verkligen inte att vara hos doktorn. En gång när jag precis börjat 6an var jag på astmaundersökning. Vi berättade la lite om mig och så och rätt som det var frågade hon vilket gymnasium jag börjat på! Jävla kärring. Började nästan gråta. Nää asso jag är är liksom bara 12 år och har precis börjat sexan... Jaha jaha  det ser jag nu, säger hon då. Fyfan. Alla säger att man ska vara glad om ser äldre ut. Men det är det värsta jag vet när folk säger det till mig! När jag var ett blev ja kallad tre åring. När jag var fyra trodde folkt att jag börjat skolan osv. Inte ett dugg roligt. Jaja, hejdå.
halloween för 11 år sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0