Slappisssssss

Hejsan. Väldigt länge sen jag bloggade. Idag har jag tränat vilket jag gjort övriga dagar denna veckan också. Inget annat är typ roligt. Förutom att va med kompisar och så men roligast blire ju om man kombinerar träning och vänner och så blir det ju med handbollen. I söndags vann vi mot bankeryd med 11-12. Jag gjorde 3 mål. Sköt 10000 gånger... Målet flyttade sig typ. Förövrigt veckan vart bra förutom att Julia vart sjuk större delen. Måste säga att jag äääälskar onsdagar. Först är det handboll, och där tycker jag att det bara finns snälla rara människor. Sen är det slöjd och mina vantar är snart klara. Efter skolan är det teater och det är också roligt! Onsdagar det är bra dagar det! Idag hade vi tyskaprov. Det kändes jätte bra. Hoppas tanken är rätt. Snart ska vi till icamaxi och shoppa. Har läst ut en bok idag också. Himlar vad jag har läst denna veckan aso!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0