Sjuuukt trött:o

Är störtdyker trött. Det var en riktig slappis dag hemma med anna b. Klockan 18 hade jag träning först vanlig träning och sen intervaller. Efter det stack jag, Anna b o Freddie hem te mamma och hämtade något man kunde ha på sig (vi skulle gå bus eller godis) vi gick och gick och gick. Vi plingade bara på 2 stycken för vi tyckte det va så sent (dem vi plints på visste vi vilka som bodde där. Den ena öppna inte (jag såg faktiskt att det lös där inne så det va ganska elakt att inte öppna) och den andra gav oss godis. Vi gick hela vägen från mamma-kortebovägen-trollhättegatan och sen hitta vi nästan inte mer. Freddie som bor typ där kunde tillslut lista ut vart vi skulle gå. Jag o Anna följde henne hem och sen gick jag från dalvik ända hem till pappa. Nu är jag ganska slut i hela benen och så... Ska snart sova har ändå inget bättre för mig men herrå!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0