Ring mej♥ 0761801998, kbry

Hejsan! Jag sitter typ hemma och deppar och vet verkligen inte vad jag ska göra! Jag och pappa har nyss typ städat ett bord om man kan skriva så? Det tog typ en timma! Haha. Men sen har jag tatt typ 10000 egobilder haha! Jag orkar verkligen inte bara sitta här hemma och deppa själv så om det är någon som vill göra nåt RING! Ring, ring, ring!!! Åh vad jag längtar till imorgon! Första riktiga matchen denna serien! Åh va roligt det ska bli! GUD va jag längtar! Men jag lovar att jag kommer missa alla mina skott, eller kanske inte men på förra träningen sköt BARA jag i mitt lag när vi hade liten match mot dem i laget och så om ni fattar, jag sköt säkert 20 skott och jag missade ALLA!!! Fattar ni ALLA? Jag fick panik, jag hade fan glömt hur man träffar målfanskapet? Ursäkta mitt språk men jag blev förbannad på mig själv och tränarna blev också lite fundersamma haha! Men om ni vill ha, kan ni få lite egopix nu! Hhahahahahhahahahahahahahah-skratta inte:P
ni får bara dem för de andra var verkligen INTE bloggbara hahahhahahahahahahahahahahahahahaha :D♥

Postat av: Ebba

Söt♥

2011-10-01 @ 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0