Morgontrött!

Hejsan! Jag ligger kvar i sängen och drar mig. Det blev att jag la mig 1 inatt. Inte tidigt som jag hade önskat;) men aso jag är såå beroende som alla andra av Facebook och då blir det så! Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra! Julia är på vift (i Båstad) så jag är fri för en dag! Hahaha nej! Jag saknar henne verkligen redan! Men längtan blir inte lång för imorgon klockan 4 ses vi igen <333 imorgon ska jag nämnligen vara med Julia och Hugo:) men hare gött! Imorgon kvart över fyra är det seriestart mot hallby!! Tagga tagga tagga nu tjejer!!!!!!!!! Dem har ett ganska inte så bra lag men de kommer ju ta in alla sina 97or så det kan bli tufft i alla fall! När vi körde träningsmatch mot dem fick ju jag gå över till hallby... De låg under med 1000000-0 då så det... Men det va inte roligt för det;) men va det gött! Nu ska jag snart bestämma om jag ska sova mer eller gå upp! Pussen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0