Godmorgon 9/10

Hejsan och godmorgon! Vaknade ganska nyss men ligger kvar och drar mig fortfarande. Det har inte blivit några bilder på väldigt länge nu men det är för att jag har mobilbloggat hela tiden. Igår hade vi en superrolig dag på Liseberg! Hann inte ta så många kort men dem som togs kommer kanske upp sen när jag har fixat lite och så. Eller ja, helt enkelt gått upp ur sängen. Sen klockan 4 ska jag ner till dramaverkstan och se om man kan få en statistroll i magisk december, eller haha jag ska få det... Innan och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ringer Julia sen om några år när hon vaknat och ser om det hänt något eller ska hända något haha... En sak till! Igår var det väldigt kallt och klockan halv 5 åkte vi kållerdo och blev genomsura. Jag hade ombyte med mig men Julia sket i det men det jag ville komma fram till var att vi blev genomblöta. Någon hade sagt till mig att de hade tagit bort lite sprut men hahahaha vet ej om det var jag som hade otur för jag fick såna här sprut på mig hela tiden... Hejdå:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0