tråkigt man kan ha det

klockan 14 kommer som sagt mamma och hämtar mig. Längtar eftersom att jag inte har någonting att göra nu. Längtar så till min födelsedag. Det är då vi träffar de nya klasserna vilket jag nog redan sagt, hehe. Ska bli kul att träffa alla. Men gud va jag vill ha min cykel nu! kärlek på den asso! Men jag kommer också sakna min gamla som Frida ska få. Men den försvinner ju i alla fall inte. Jag minns hur glad jag blev när jag fick den. Typ som nu. Och hjälmen som är så fruktansvärt ful, haha. En liten berättelse: 12 april 2007. Davids födelsedag. David skulle få välja en cykel. Vi gick in på teamsportia och där fanns den! Den rosa hjälmen men barbiedockor på! Jag tog ett stadigt gräpp om den och bad mamma om att jag skulle få den. Mamma svarade att den var för dyr och att jag skulle önska mig den i fördelsedagspresent. Jag tjatade och tajatade som fan på mamma och pappa, men de gav sig inte. Men jag skulle bara ha den. Jag gick in i cykelvärkstaden de har inne på teamsportia och satte mig under en bänk. Sen bbörjade jag skrika. Jag skrek i säkert 10 minuter nonstop men sen skulle vi hem. Jag har på efterhand fått höra av personalen att 2 anställda gick ut, de pallade inte med mitt skrik och de flesta satte på sig hörselskydd.
17 maj 2007 fick jag hjälmen och jag vart helt överlycklig. Nu hatar jag den och skäms för den sååå mkt asso!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0