ska snart hjälpa mamma med att bära upp sängen

Jag ska få en ny säng som mamma har hämtat nu. Jag ska hänga med till henne nu snart och hjälpa henne att ta upp den till lägenheten. Sen åker jag tillbaka till pappa. Imorgon är det byte, ska till mamma alltså. Känner att jag inte haft något att skriva på hela dagen hahahah.
På fredag är det final för Torpa Talang. Jag och Arvid ska vara "programledare" eller "värdpar" som musikfröken kallar det :P
Mitt problem är att jag inte vet vad jag ska ha på mig... Jag får ta en tur på stan innan dess och kpa ett par tights iallafall. Sen kanske jag kan få ha en tjöja jag igentligen ska få på min födelsedag... Men ja, vi får se hehe. Innan idag stod jag i mitt rum och övade för mig själv hehehhe ! :D
sååå idiotisk är jag? :P
inget mer att skriva, ni kan ju komma med förslag på vad man kan ha på sig :)
puus & hej typ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0