Sängen väntar och jag...

längtar väldigt mycket till den minut jag pallar gå två steg till den. Jag är hur fanskapligt trött som hälst asso.  Efter att jag kom hem tog det bara ca 3 minuter innan Julia frågade om inte jag kunde komma ner till henne och möta henne så att vi kunde plugga ihop, JOVISST, JAG BLIR SUPERGLAD. TACK JULIA JAG VILL GÄRNA RÖRA PÅ FLÄSKET ÄNNU MER. nej... lite ledsen blev jag för jag var så sjukt trött och lika så nu. Men jag kom ner till henne och hon hängde med till mig och sen följde jag henne hem. Vad gör man inte för sin syster?
Imorgon är det vanlig skola och sen att strässa vidare till draman som börjar 15 imorgon och slutar 18... Vi ska kolla på allas teatrar och de ska kolla på våran. Häääärligt asso. Jag kommer minst sagt bli uttråkad av att se alla amatör scener... Nu pallar jag inte skriva. Det ändå mer jag ska göra idag är att flytta på fläsket 5 steg till toan för att sen flytta vidare 4 steg till sängen. Därefter sova. Härligt. Imorgon blire träning igen.
blogg.se cepar lite så jag kan inte ladda upp bilder men ni får en random bild på kiok-smok. saknar dej ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0