RÅ PANIK KALLAS DET.

INNAN NÄR JAG SKULLE NER OCH DUSCHA/BORSTA TÄNDERNA RÅKADE JAG TRAMPA PÅ FRIDAS ÖRHENGEN AV SOM AV OKÄND ANLEDNING LÅG PÅ GOLVET? PINNSAKEN MAN SÄTTER IN I ÖRAT SATTES IN I MIN FOT, DET DÄR LÄT JU LITE ROLIGT MEN SÅ VAR DET. FAN VA ONT DET GJORDE OCH JAG TRODDE EN KORT SEKUND ATT JAG SKADAT MIG RÄJELT? JAG BLEV GENAST PÅMIND OM FÖR KANSKE 4 ÅR SEN NÄR JAG TRAMPADE PÅ EN STOLSFOT INNAN EN FOTBOLLS TRÄNING. DET GJORDE IFÖRSIG MYCKET ONDARE DÅ MEN DETTA GJORDE BRA ONT OCKSÅ.
nu ska jag lägga mig och sova gott. imorgon är det vanlig skoldag. efter det är det handbollsfys :D
kan nå´n jävligt snäll människa fixa så att jag får träffa min stoora idol herr uggla? vad jag vill helst av allt just nu typ :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0