När man har tråkigt kan man blogga, Läs inlägget!

Super roligt inlägg!
Förra inlägget var ett stort skämt så ingen behöver lxm haka upp sig på det:) Men det skulle va gött att vinna en kosing :D
Imorgon efter skolan har jag friidrott men innan det ska jag plugga tyska också. Jag har ett F*n tyska prov på tisdag :'( INTE soft asso.
Men vi slutar tidigt imorgon i skolan och det är ju soft :D
Ska snart hem till mamma nu och där ska jag fixa naglarna och sedan lägga mig :D Jag brukar inte träna på måndagar men jag gör det i alla fall. Nästa helg spenderar jag i kalmar med friidrotten :D ska bli superroligt! Där ska vi tävla, det är dm. Jag ska tävla i grenarna diskus och slägga tror jag? Om det inte var en annan tävling jag också skulle vara med i inom kort ;)
julia puttade ner mig på golvet innan... Ush för mina vita ben :(

Postat av: emmy svensson♥

mina då :o♥

2011-05-23 @ 15:42:52
URL: http://emmysvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0