Känslan av att vara fri är helt enorm ♥

Och sakta kör genom trafiken... I takt till den höga musiken...
Godmorgon!
Snart ska jag upp till mariebo och kolla på f98 match mot Banarp. Jag hade tänkt kolla ändå men det blir ju extra kul eftersom att jag känner några i Banarp. Alva tex. Saknar den tjejen! Efter den matchen har jag ingen aning om vad jag ska göra. När vi ändå pratar om det-jag kanske ska börja i mik igen. Jag slutade eftersom att tiderna inte passade med handbollen och friidrotten. Jag gillar att vara målvakt :). Utespelare kan jag inte säga att jag är speciellt bra på... Vilka är era positioner?
Och vad tycker ni om den nya designen?
LAURA fixade den♥
Ha en goooood dag! :-)
fin :)

Postat av: Nathalie

Tackartackar! :) gud vad gott med chips! Ha en bra dag :)

2011-05-01 @ 11:32:25
URL: http://nathaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0