Jag ogillar verkligen tisdagar osv...

Jag hatar typ tisdagar... Jag får ont i huvudet varje tisdag och det beror på att vi går så länge, till tre. Ikke bra. Vi börjar 8 och slutar 3 :(
Men iallafall. Dagen har för övrigt varit bra. V i hade ingen idrott idag eftersom att Isabella var här och hade dans med oss :)
Det är väldigt roligt tycker jag:) efter att vi övat ett tag på hennes dans gjorde vi några lekar med liliana.
Efter alla andra lektioner hade vi tyska. Eller ja, de som valt det alltså.
Men nu sitter jag hemma och gör ingenting. Ska snart öva engelska och tyska.
Klockan 6 kanske jag går ner till idrotthuset och kollar på JGFs Gymnastik-uppvisning.
Kanske alltså.
Imorgon ska jag träääääna skeeeta mycket på tyskan+engelskan. Jag har ju ingen annan idrott men på torsdag startar jag med friidrotten igen. Nu är det inte alls lika roligt att gå på friidrott när alla mina kompisar har slutat. Laura slutade i våras och Harry är ju bara med killarna... Jag känner inte heller att jag har någon annan speciell jag brukar va med som det är på handbollen. På handbollen är alla vänner med alla och ingen skulle någonsin klaga för att de kom med den eller den. Det gillar jag!!!
På friidrotten har de flästa en de brukar va med. Jag brukade ju va med Laura men nu när hon också slutat så... Jag vill ju börja på fotbollen igen. Vi får se hur det blir med det. Där har jag ju i alla fall vänner och så.
Nu pallar jag inte skriva mer, ha en gooodie dag och lämna en kommentar och gör mig glad!!!!
?

Postat av: Ada

Söööt:) gånger tvåååå! :D

2011-05-07 @ 11:14:39
URL: http://aadaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0