Jag kollade vad det skulle bli för väder på min födels...

Jag kollade vad det skulle bli för väder på min födelsedag innan idag. Då stod det att det skulle vara fint väder och 16 grader. Nu står det 12 och regn :( Hoppas meteriologerna hinnes ändra det innan min födelsedag :)(Y)
Just nu längtar jag mer en mäst till 17 maj och 24 Juni! :D
Puss på dem dagarna. 24 Juni ska jag flyga flygplan för första gången. 30 Juni ska jag flyga flyg för andra gången och ENSAM. Scary. Kanske kommer lipa? Men jag skulle inte tro det. Jag oroar mig mest för öronen och tröckförendringarna... :( Jag har för er som inte vet mycket ploblem med öronen. Men jag kan inte minnas att jag kände något när jag flög helikopter. Då flög vi ju inte så högt men jaja. Jag kände det verkligen i alperna! Uppe på ett berg på 3000 meter där man knappt kan andas genom munnen heller för det är så lite syre i luften, hahah :)
Snart ska jag lägga mig också. Senast 21.30 i alla fall. Imorgon har vi sovmorgon och börjar 9.20 :D(Y)
Hejdå bajsungar ;)
Släng en kommerntar annars bli jag leeeedsen.


Postat av: saga.

anna, det är bara irmas grupp som har sovmorgon :o

2011-05-11 @ 21:26:57
URL: http://sagasetzerdorji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0