Jag gillar att skrika från en stege

hej alla. jag har ingenting att göra och jag pallar inte göra någonting heller för den delen. åt nyss. men jag är helt dåsig i huvudet. det gick inte helt över i huvudet och jag hoppas allt försvinner i natt. snart ska jag i alla fall göra ett par läxor så att dem är gjorda. imorgon ska jag fråga alice vad de gjorde på tysakn i torsdags.
hahaha en liten historia... när jag var sjuk förra gången missade jag ju lite tyska lektioner och då sa mamma att jag skulle fråga den smartaste vad de hade gjort. men dum som jag är glömde jag fråga och mamma frågade på kvällen om jag frågat den smartaste.. då svarade jag, nej hon var sjuk på den lektoinen hahahahaha. fatta vilket ryck hon fick. hahahah jag försökte va smart hahaha. lyckades inte så bra :P
nu sitter jag i alla fall hemma och laaanar magnus uggla :)
ha det bra hejdå!
alla ska kolla!!!!!!!!!! :):) asroligt
http://www.youtube.com/watch?v=z2BgjH_CtIA
kossa välter
http://www.youtube.com/watch?v=4d-mmvbuqsE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0