Inte så lyckad match men de kämpade mycket bra!

Det blev 2-6 till Banarp. Alva gjorde mål. För mik gjorde elin båda målen. Alla kämpade i alla fall bra!
Det var vääääldigt kallt där uppe. Det blåste väldigt mycket. Jag tyckte att jag tog på mig bra med kläder men jag hade väl fel. Det räckte inte med linne tjocktröja och jacka. Man skulle haft mössa vantar och vinterjacka. Då kanske man inte frysit. Jag tyckte lite synd om dem som spelade för de hade ju bara t-shirt eller ja i alla fall mik hade bara t.
Efter matchen hände inte så mycket och jag drog hem igen...
Nu sitter jag hemma och Julia kommer antagligen till mig om en stund. Jag stör mig på att min kamera är hos mamma annars hade det kommit bilder från matchen. Hejdå! Syns


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0