Imorgon blir det cykeltur till västersjön :D

Ska bli kul!
Nu har jag vart på träning. Jag kom hem för kanske en timma sedan. Efter det duschade jag och sen år jag gröt. Imorgon blir det vanlig skola och sen cykeltur då. Vi som har valt idrott ska cykla till västersjön och jag ska fråga om man får bada vilket jag inte tror man får :( hehe...
Vi har inga läxor till imorgon men på torsdag har vi historia förhör så jag gör om alltid, pluggar i sissta sekund. Det måste det FAN bli slut på. Jag har alltid haft lätt för mig men jag kan ana att det inte kommer vara det på junedal :)
Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Jag känner att jag måste sova nu. Och så ska jag duscha håret imorgon morgon också hehe. Nej, men jag längtar faktiskt till cykelturen :-)
Idag fyller Saga 13. Ett stort grattis till henne ♥
Känner lite att jag inte har så mycket att skriva så vi får höras imorgon eller innan jag lägger mig. Jag kan lova att jag kommer sakna en bok ikväll!
lite efter med klassen :-)
världens bästa eller vad?

Postat av: saga.

tack anna!<3

2011-05-24 @ 21:38:16
URL: http://sagasetzerdorji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0