Idag ska jag bli firad och jorden ska gå under wiho :)

Åh vad jag längtar till klockan 19 när jorden ska gå under!
I dag vaknade jag klockan 9 till er som bryr sig. Jag kollade på wallander i går kväll men jag fattade nästan ingenting. Min lillasyrra förklarade allt för mig efter filmen ;)
Vilket snille annars?
Sen efter när jag vaknat ätit och allt man gör på morgonen åkte vi ut hit till fingalstorp. klockan 18 ska jag bli firad och släkt och klockan 19 går världen under så efter det finns det väl kanske inte mer att säga? Kanske detta blir sissta inlägget för gott. hahaha, neeej jag tror såklart inte på denna skiten!
Jag haha tror jag kommer få pengar ... :D perfekt, men vi får la se. Av farmor och farfar fick jag ju en tröja, halsband och armband och 300 kronor... :)
Hörs senare kanske.
jeeee....

Postat av: julia ♥

hahahaha siter och garvar åt bilden haha omg skaffa ett liv kvinnan

2011-05-21 @ 22:22:40
URL: http://jujuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0