Hungrig !!!!?

Ja, som saaaaataaaan !!!!
Idag har det vart allt annat än en chill-dag. Först vaknade jag klockan 9. Då kom Elin och så. Jag åt och jag tror att hon sa "har du ätit klart snart?" minst 10 gånger.
Efter gick vi hem till henne och gjorde ingenting. Sen drog vi ut i skogen och letade efter liljekonvaljer. Vi hittade bara bladen till dem? Men vi hittade missvis av gullvivor. Elin passade på att bajsa o kissa i skogen så sen blev hon tvungen att gå hem. Jag gick då hem och la mig i solstolen. Men där stannade jag inte länge för efter 10 minuter skulle jag hjälpa mamma med att hämta grus från sjön. Där nere var det 26 grader och guda soft asso!
Men jobbigt vart det för att det var ju så varmt och vääldigt tungt. Sen stack vi ner till bryggan en snabbis. Jag skulle igentligen badat i vättern men det var fullt med frömjöl och de sa att man fick en väldig klåda av frömjöl så det blev inget med det...
Nu ska vi snart äta och sen ska vi till intersport.
Ha en goood kväll!
Gå ut i det underbara vädret vettja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0