Hemma från Kalmar

SKÖNT!
Kom hem för 30 minuter sen och nu har jag ätit. Det har varit en mycket rolig helg men nu är jag heeelt dööd eller nåt? Ni kanske hann se min planering som inte alls stämde. Jag hade helt glömt bort att jag skulle till kalmar när jag skrev den.
Igår klockan 7 rullade bussen iväg mot kalmar och klockan 10 va vi framme. Jag tävlade i tre grenar och vann 2 kom 2a i en. Igår kväll åkte vi över till Öland. Det var första gången jag var där. Efter det kollade några på united vs barca och haha fan vilket panik ryck några fick när manchester losade hahahah ! :D
En från bigbrother bodde på samma hotell som oss! Dem sa att de skulle gå och lägga sig men sen hörde man att dem gick ut och festade ist.
Jag kan inte komma på något att skriva nu men nu är jag så uttröttad att jag ska lägga mig senast 20.00 nu ska jag duscha, c u ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0