Hahahaha, nu är mammsi klar :P

Okey, nu kan jag berätta lite om gårdagen.
Först efter skolan gick jag hem till mamma. Väl hemma hos mamma kom jag på att jag hade glömt mittmanus hos pappa så då kom pappa och hämtade mig och körde mig till honom. Väl hemma hos pappa kom jag på att jag inte als glömt dem där utan att dem var hemma hos mamma HAHA...
Så då åkte vi hem till mamma och hämtade det då. Sen åkte vi till v torget oh köpte en palm :)
Sen körde pappa mig till dramat. Efter dramat kom mamma och hämtade mig och vi åkte ner till stan en sväng. Där köpte vi present till sofia och lite sakert till min födelsedag ;)
Ett halsband, ett par örhengen, solglas och 2 toppar :) Var det något mer?... Minns inte.
Jag skrev i förra att vi skulle på musikal. Det är min syrra som går i en barnkör. Idag ska de visa upp en musikal. Frida ska vara en gris... Passar hon ju som...
Ska bli kul :)
örhängerna något i denna stilen.
frida
denna och i vit.

Postat av: julia ♥

HAHAHAHAHAHHAHAHAH FRIDA.. :D

2011-05-07 @ 12:37:34
URL: http://jujuliah.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0