det blev typ inte styrka...

Det blev "hårdträning" idag också ;)
först värmde vi 3 sen intervaller sen 3 igen, sen lite styrka. det är vad jag kallar hårdträning. Nu är jag en aning trött men jag kommer nog sova gott inatt i alla fall! Hahahah :) Nu måste jag plugga in glosorna till imorgon som jag inte börjat öva på än :)
som vanligt då tänker ni. svar ja.
förlåt att det inte kommer några bilder men jag tar inga bilder, sånt har jag inte tid med nu för tiden.
allt jag håller på med...
måndag: träning, Julia
tisdag: träning, var jag med julia?...
onsdag: Plugg till förhör idag och Julia...
Torsdag: träning, Julia, plugg
fredag: teateravslutning, chilldill helg
lördag: Jönköpingsmarknad med Julia.
söndag: Plugg
Mitt liv :D
Julia förgyller i alla fall min vardag ♥

Postat av: julia.

loveya! :*

2011-05-26 @ 20:06:25
URL: http://jujuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0