dag 2-småfakta om mig+en bild

Adam gillar att göra sig till på bilder om ni undrar!
1. Jag har koll på hela världen från mitt rum.
2. Jag har lärt mig att tygla mitt temperament. Innan kunde någon slå mig och jag kunde utan att hejda mig slå tillbaka stenhårt. Det kan jag göra nu också men bara om det är en kille som slåt mig. Är det en tjej är det en annan sak.
3. Jag gillar INTE att ha fel. Har jag det kan jag inte erkänna det och kommer på ursäkter till att jag sa fel.
4. Jag får panik om det är för stökigt i mitt rum. Min pappa städar inte mitt rum utan det är jag som gör själv. Han har aldrig rört en sak i mitt rum. För vissa som bor med båda föreldrarna simtidigt alltså är det ju oftast mamman som håller ordning och man själv bara tittar på.
5. Jag hatar förendringar. Som i sommras skulle vi bygga ett uterum. Förut hade vi haft en vanlig uteplatts men pappa ville bygga ett uterum. Det ville inte jag.
Nöjda?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0