andra maj tjugohundraelva

Nu är det bara 15 dagar till jag fyller år. Och 15 dagar till vi får reda på de nya klasserna :s. Jag vill så gärna komma med Julia. Jag skulle verklligen bli superledsen om jag inte gjorde det! Hoppas cissi har tänkt lite och sagt det! Fan om vi inte kommer i samma klass! Då kommer fan min födelsedag bli förstörd :(.
Jag vaknade 06.10 idag. Jag hade ställt klockan för att jag skulle hinna tvätta håret. När klockan ringde så hittade jag inte den, hehe. Jag trodde det var nån som ringde typ i sömnen eller så, jag vet inte vad. Men sen hittade jag den och var förtvivlad för att jag var tvungen att gå upp.
Idag efter skolan ska jag bara plugga. Jag hinner tyvärr inte vara med Julia... :(
imorgon har vi nämnligen matte pro och jag satsar på alla rätt. Jag ska göra alla läxor idag. Eller vi har ju inte så många men 3 typ. Jag ska inte glömma bort att fråga Alice eller Ada om vad vi gjorde på tyskan i tors...
Jag har sovit förlite. Jag somnade inte förens halv 1 igår och sen gick jag upp 6. Inte bra...
Hejdå, ha en goodie dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0