sjuk som fan - ♥

I måndags började jag känna mig risig. Trodde väl då att jag bara var lite trött. Men så var det ju inte för jag blev bara sjukare och sjukare. igår var jag helt utslagen hela dagen och kunde inte mer än att gråta. Jag ville inget hällre en att vara frisk. Det fina vädret ute lockade så. Inatt har jag inte sovit en minut. Det sissta jag gjorde igår var att kolla på "veckans brott". Det skulle jag väl kanske inte gjort för det ändå jag gjorde inatt var att tro att jag var mördaren och att jag satt i fängelse med alla andra kriminella. Jag hade feberyra hela natten och den lilla stunden (okej jag sov 10 min) jag sov drömde jag att det var 2 grannar som bråkade om köttferssås och spagetti och det var en väääldigt hemsk dröm. Idag har jag trotts nattens dåliga sömn har jag lyckats piggna till lite. Vi får se om jag möjligen kommer till skolan på freddag. Imorgon är det i vilket fall som hälst studiedag.
Någon mer som är sjuk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0