jag får damp :@

hej gissa vem det är som skriver? inte anna iallafall.
hon vet inte att jag skriver här nu, men det är så här att jag kan inte logga in på mig blogg :/ lösenordet funkar inte.
jag bytte innan & ja kommer ihåg exakt vilket det va.. sen bytte ja igen & samma sak. ja kommer ihåg.
sen skulle ja återställa lösnet, men va händer? inget -.- det funkar inte att logga in. ja får fan damp på riktigt.
& när ja har damp bryter ja sönder pennor, oh coolt? (not). så det ligger ganska många pennor runt om mig nu.
som är i tvådelar.. hahaha ! men shiiiit ja får panik, ja kan inte logga in :(
ja ska prova att stänga av & på datan.. inte för att det kanske kommer funka .. :/ men aja ses.
pusshej / julia (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0