imorgon... ♥

Imorgon har vi match mot växjö klockan 13 i ncc arena, växjö. Ska bli kul att möta dem men det är ganska långt till växjö.. När kommer hem därifrån och har vunnit den matchen ska jag och mamma köpa mina efterlängtade converse. :D Sen blire chill. Fan för den snön som kom idag/inatt. Jag kände fan att våren var på väg... Men den känslan har ju försvunnit nu om man säger så... Nu har jag det vanliga och riktiga internet på min dator. innan lånade vi ju hhyresgästernas internet till våra datorer. Nu ska jag skriva ut lite bilder som jag ska byta ut mot mina gamla jag har haft i mina ramar. Kanske att jag skickar med en bild på hur det blev efter det ! :D
ha det så länge ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0