hemma från skolan & kräksjuka småungar

Idag hade vi nån jälla 5kamp i skolan för denna veckan har vi tema GEMENSKAP. Jag & bella höll i en gren haha. Det var typ att man skulle hämta vatten och skicka vidare... Jaja, Grupp 3 vann våran gren i allafall ;) hehe :D
Men nu sitter jag hemma o latar mig innan handbollen, Jäkla tur att det inte är ute fys idag pga av vädret haha :D Jäkta fint väder :O
Men snart äre sommar typ om 3 månader i allafall... :D
Eller om 4 månader eller så ;) hehe :D      asså jag gillar min dator mer en mammas haha, mammas är seeeg ;) men är man hos mamma och hon aldrig pallar fixa internet på min :)
hej då o ha det bra.

Min gamla mobil när den var ny, eller när jag var förtvivlad för att jag tappat(eller jag kastade in den i en hissdörr) den och det kommit super ynka små repor på den och nu är den helt f**k trash! o: HAHAHAH ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0