hemma från allt ! ♥

Hemma från Uddevalla nu. Eller kom hem igår klockan 20 oså men pallade ju naturligt vis inte blogga då. Jag sov 1 h natten från lördagen så trött var ordet. För er som fortfarande inte fattat vad det var jag gjorde i Uddevalla så var jag där på Götalands Mästerskapen med ca 5 andra i Hovslätt. Kanske att det kommer med någon bild och jag lyckas få över bilderna vilket jag inte tror... Mer en att jag sov 1h så var det super roligt! Jag vann inget eller så men jag kom 7 av 30 stycken. Ida vann alla sina tre grenar och kolla noga i JP så ser ni intervjun som tidningen gjorde med henne. Lisa vann 60 m och Amanda vann höjdhopp. Glömde säga att jag stötte kula. Agnes vann inget men hon presterade ändå super bra enligt mej! :D Jesper och Anton sa att de hängde med för ett "förfina" tävlingen... Hmmm??? Vi lekte med några skåningar som skulle bli stuntmen osv... :D På vägen hem till Jönköping gick jag Jesper och Anton på nerverna! :D Super roligt! :D Men det tyckte inte dem?
Tyvärr det kommer inga bilder idag men det kommer det imon när jag kan lägga över dem på min dator! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0