handboll handboll osv :D ♥

vad gör ni själva?
ska snart till handbollen :)
vi ska ha match motta mammorna ! :D:D:D hehehehhehehe ;) vi kommer sååå lätt vinna över dem! :D
Skolan idag var heeeeelt okey! :D
Först hade vi något som kallas tyska
efter det läste våran lärare högt för oss (a)
eller nej, det gjorde hon inte, vi skulle skriva om en bok hon hade läst om ;)
lite skillnad ju! :D
efter det hade vi engelska prov, gick helt okey det också...
efter ett visst prov hade vi en annan lektion vid namn rörelse, jag kollade mest på när killarna lekte coola och hoppade upp på en trä trall med go board´s :D hehehehehehehhe
sen vart det historia tror jag, inte så lätt att minnas allt :D
mat
tyst läsning/bibliotek
Musik
och nu sitter jag här hemma :D
ska som sagt snart iväg på handboll, men ja:)
pappa har vart hemma med frida idag också, ;)
ska fixa lite mat till MEJ snart :D:D:D:D:D:D:D:D:D
men asså jag kommer nog skriva snart igen, syns (Y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0