det blev ingen bloggning igår pga... ♥

att jag ju var och åkte skidor i ulricehamn :)
jag var där med mamma, pappa, david och frida. Det är väldigt fint där men snön var ingen vidare att skryta med. Men det är ju så såhär års ... :) Annars var det mycket roligt där :D
Nog om det , jag hade inte med någon kamera dit mer en mobil men "minnet" var fullt, eller mobil fattar inte att jag har satt i ett minneskort så den har gått på mobil minne hela tiden så nu tog det stopp.
Idag i skolan hade vi sköjj :D hahahahha :D kanske inte ska gå in på detaljer :D skriver senare om det är någon som undrar annars tror jag de flesta vet vad jag menar :D HAHAHHAHA :D *FAN VILKET DAMPRYCK*
Annars var det ganska tråkigt för jag fick 8 fel av 36 på ett fucking pro D:
Sen är det handboll och jag missade handbollen i måndags pga att jag mådde jäkligt illa ! D:
HEJDÅ alla :D
kanske det kommer bilder sen, men som ni såg från förra inlägget var/är jag jäkligt arg på min bror som tagit sönder halva min dator inklusive högtalarna :(
får se vad som händer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0