Dag 7-min bästa vän

Jag har många, Maja sandell (kolla blogg namn hehe)
JULIA MAGNUSSON♥♥ o nårra fler ;-)
maja har jag tyvärr inte träffat på 2 år, hon bor i vetlanda nu, jag har hört att hon var här förra helgen, känns lite eftersom att hon inte sa till mig...
så av den anledningen skriver jag om julia ♥
julia heter hon & går i min klass, har gjort från förskolan. Håppasd att jag kommer göra på junedal också !
hon är naturligt vis helt otroligt underbar! hon ställer verkligen alltid upp ! mer en någon annan av mina vänner !
åh, vad jag älskar !
hon har typ inte gjort nåt dumt mot mig på 100000 år! Hon är 155 cm lång typ & älskar kläder & hennes data (like me) haha. Vi är ju ganska lika i sättet ! nej , kanske inte,... hehe :D hehe:D
hon gillar typ inte facebook ... (men hon har ju det) hon har mörk blont hår, blå ögon, 36 i skostorlek, haha :D
hon är HELT F*CKING PERFEKT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0